مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 19:152020-06-16سياسي

یک دهه فعالیت های پلیسی مبتنی بر کلان داده ها


رسوایی های مربوط به فناوری های تشخیص چهره و تجزیه و تحلیل شبکه های اجتماعی و نظارت حسگر در مقیاس وسیع به عنوان هشداری از این واقعیت عمل می کنند که فناوری نمی تواند مسائل عمیق تر مربوط به نژاد، - گروه غرب از نگاه غرب خبرگزاری فارس: فیلم درگیری پلیس مجهز به تجهیزات ضد شورش با معترضان غیرمسلح در پی قتل جرج فلوید به دست درک شوین مامور اداره پلیس مینیاپولیس، به طور گسترده ای در شبکه های اجتماعی دست به دست شده است.

اما روند نظارت وشناسایی معترضان از سوی پلیس، عمدتا از چشم جامعه پنهان مانده است.

سازمان های مجری قانون محلی، ایالتی و فدرال، از انواع و اقسام فناوری های نظارتی - از فناوری تشخیص چهره گرفته تا پهبادهای رده نظامی - برای شناسایی و ردگیری معترضان استفاده می کنند.

استفاده پلیس از این تکنیک های نظارتی که بیشتر برای مسائل مرتبط با امنیت ملی مورد استفاده قرار می گیرند - با توجیه اینکه این تکنیک ها از جنبه اقتصادی به صرفه هستند و با هدف اجتناب از سوگیری ها و خطاهای انسانی استفاده می شود- پا به پای نظامی شدن نهادهای مجری قانون رشد کرده است.

  تحقیقات جامع انجام شده از جمله تحقیق خود من نشان داده اند که این ظرفیت های نظارتی گران قیمت و قدرتمند، به جای کاستن از سوگیری ها، تندروی ها و سوء استفاده در اجرای امور پلیسی، باعث تشدید آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک دهه فعالیت های پلیسی مبتنی بر کلان داده ها

یک دهه فعالیت های پلیسی مبتنی بر کلان داده ها