مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 15:252020-06-16سياسي

دادستان جدید خوانسار معرفی شد


در مراسمی با حضور دادستان اصفهان و جمعی از مسئولان، دادستان جدید شهرستان خوانسار معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر سه شنبه در مراسمی با حضور دادستان اصفهان و جمعی از مسئولان، دادستان جدید خوانسار معرفی شد.

فرماندار خوانسار در معارفه دادستان جدید خوانسار اظهار داشت: خط مشی نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم است، خدمت کردن به مردم راه حلی برای برون رفت از مشکلات و دستیابی به اهداف مقدس جمهوری اسلامی و نظام است.

محمود مسلم زاده گفت: با همدلی و هم صدایی سران سه قوه در حوزه های مختلف مشکلات قطعاً برطرف می شود، در قالب خدمت به مردم سیاست هایی است که با هماهنگی مسئولین شورای تأمین و شورای اداری انجام می شود.

فرماندار خوانسار گفت: از جایگاه دادستان در شهرستان استفاده خواهیم کرد، عمل به قانون مداری وضعیت جامعه از هر لحاظی خوب می شود، خدمت بدون منت به مردم سرلوحه کار مسئولین باید قرار گیرد.

ا صلاح گری بین مردم ورودی های دادگستری را کاهش می دهد حجت الاسلام رسول خواجه کریمی امام جمعه خوانسار در ادامه با بیان اینکه هر حکومتی نیاز به قوه قضاییه دارد تا تدوین گر قوانین باشند، اظهار داشت: هر قوه ای جایگاه خودش را دارد اما سخت ترین قوه ، قوه قضاییه است چون طلب قضاوت کردن امر محبوبی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان جدید خوانسار معرفی شد

دادستان جدید خوانسار معرفی شد