مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 14:352020-06-16ورزشي

دستور رسمی هیات تهران برای جلوگیری از ورود بانوان به زورخانه + سند


رییس هیات ورزش های زورخانه ای استان تهران در نامه ای بر لزوم جلوگیری از ورود بانوان به زورخانه ها تاکید کرد و از برخورد با متخلفان خبر داد.

- دستور رسمی هیات تهران برای جلوگیری از ورود بانوان به زورخانه + سند رییس هیات ورزش های زورخانه ای استان تهران در نامه ای بر لزوم جلوگیری از ورود بانوان به زورخانه ها تاکید کرد و از برخورد با متخلفان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی حضور چند روز پیش 2 تن از بانوان ورزشکار به زورخانه ولی عصر شهر قدس و انجام حرکات زورخانه ای نظیر کباده کشی که با حجاب کامل اسلامی صورت گرفت، هیات ورزش های زورخانه ای تهران بلافاصله حکم به برکناری مرشد و زورخانه دار این زورخانه داد.

پس از این اقدام، عباس صباغی رییس هیات ورزش های زورخانه ای استان تهران در دستور کتبی به روسای هیات های شهرستان های استان تهران با محکومیت ورود زنان به زورخانه ها، بر لزوم جلوگیری از ورود بانوان برخورد جدی با متخلفان خبر داد.

ممانعت هیات ورزش های زورخانه ای استان تهران با ورود و فعالیت بانوان در زورخانه، در شرایطی است که بنا بر اظهارات مجتبی جوهری رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای، برخی از مراجع تقلید سرشناس نظیر مکارم شیرازی، نوری همدانی و شبیری زنجانی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رسمی هیات تهران برای جلوگیری از ورود بانوان به زورخانه + سند

دستور رسمی هیات تهران برای جلوگیری از ورود بانوان به زورخانه + سند