مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 14:252020-06-16ورزشي

مربی شاهین بوشهر: امیدوار به برگشت میشو هستیم


در خصوص بازگشت میشو کریسیتوویچ گفت: کادر مدیریتی باشگاه مرتباً با وی در تماس هستند که به واسطه ویروس کرونا خانواده اش برای سفر به ایران حساسیت نشان می دهند ولی امیدواریم با توجه به نیاز مبرم تیم به این مربی بتواند رضایت آنها را جلب کند و به ایران سفر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر برای حضور پرقدرت در ادامه رقابت های لیگ برتر اردوی خود را در مجموعه انقلاب شهریار برگزار کرد و پس از چند روز استراحت از روز چهارشنبه هفته جاری در بوشهر تمرینات خود را از سر خواهد گرفت.

مهرداد کریمیان مربی سفید پوشان بوشهری که در غیاب میشو کریسیتوویچ هدایت این تیم در اردو را برعهده داشت در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: اردوی 15 روزه خیلی خوبی داشتیم و با برنامه ای که از میشو گرفته بودیم در دو نوبت صبح و عصر و با نظم خاصی پیگیری شد.

مربی شاهین بوشهر در ادامه اضافه کرد: مجموعه انقلاب از امکانات رفاهی و تمرینی خیلی خوبی برخوردار بود که مهمترین آن می توان به آب و هوا و چمن خوب اشاره کرد و ما در طول اردو نهایت استفاده را در راستای تمرینات تاکتیکی و بدنسازی انجام دادیم.

وی ضمن رضایت از عملکرد شاگردانش در این اردو بیان کرد: دو بازی دوستانه برگزار کردیم و با توجه به اینکه بازیکنان سه ماه از مسابقات دور بودند توانستیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی شاهین بوشهر: امیدوار به برگشت میشو هستیم

مربی شاهین بوشهر: امیدوار به برگشت میشو هستیم