مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 12:352020-06-16حوادث

کشف 60 راس گوسفند قاچاق در شهرستان بهار


فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف 60 راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

- بزرگعلی نوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان بهار، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی یک سارق در این خصوص شناسایی و در یک عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با بیان اینکه متهم در بازجویی و تحقیقات به عمل آمده تاکنون به 6 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان بهار اعتراف کرد اظهار کرد: تحقیقات برای دستگیری همدستان احتمالی متهم و کشف اموال مسروقه ادامه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش کشف دام قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پاسگاه انتظامی همه کسی شهرستان بهار حین کنترل خودروهای عبوری در محور سنندج - همدان به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

نوری افزود: در بازرسی از این کامیون، 60 راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله را بیش از یک میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد کردند، اظهار کرد: از شهروندان درخواست می شود هر گونه اخبار و اطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 60 راس گوسفند قاچاق در شهرستان بهار

کشف 60 راس گوسفند قاچاق در شهرستان بهار