مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 11:552020-06-16سياسي

دریادار فدوی: در هر عرصه ای با آمریکا روبه رو شدیم آنها را مجبور به تمکین کردیم


دریادار فدوی با بیان اینکه هیچگاه در برابر دشمنان سر فرود نمی آوریم، گفت: در هر عرصه ای با آمریکا روبه رو شدیم آنها را مجبور به تمکین کردیم.

- دریادار فدوی با بیان اینکه هیچگاه در برابر دشمنان سر فرود نمی آوریم، گفت: در هر عرصه ای با آمریکا روبه رو شدیم آنها را مجبور به تمکین کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه کربلای استان مازندران اظهار داشت: مردم ایران مردمی انقلابی هستند.

رزمندگان و بسیجیان در اوایل انقلاب در دفاع از انقلاب، دفاع از مقدسات و دفاع از حریم اهل بیت(ع) گام برداشتند و به عنوان پشتوانه بزرگ و اساسی برای کشور هستند.

وی افزود: راه رزمندگی راه جان دادن است و این سربلندی به برکت اسلام و انقلاب اسلامی بوده و عظمت و بزرگی شهدا در دل مادران و خانواده آنان قابل مشاهده است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه استان مازندران استانی علوی است که بیش از 10 هزار شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده است، گفت: شهدای ما در دفاع از حرم اهل بیت(ع) به دفاع از حرم و جبهه حق انقلاب اسلامی پرداختند و طبق قاعده حق پیروزی با حزب الله بوده و بدانیم بر اساس وعده خدا پیروزی از آن حزب الله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار فدوی: در هر عرصه ای با آمریکا روبه رو شدیم آنها را مجبور به تمکین کردیم

دریادار فدوی: در هر عرصه ای با آمریکا روبه رو شدیم آنها را مجبور به تمکین کردیم