مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 09:552020-06-16سياسي

تحول دستگاه قضایی با نیروهای صالح و کارآمد محقق می شود


رعایت مردمی بودن و انقلابی بودن از توصیه های مقام معظم رهبری به رییس قوه قضاییه بود، اگر قرار است تحولی در دستگاه قضایی ایجاد شود باید با مردمی و انقلابی بودن باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوانسار، محمد اصفهانی ظهر امروز در مراسم معارفه دادستان جدید خوانسار با بیان اینکه رعایت مردمی بودن و انقلابی بودن از توصیه های مقام معظم رهبری به رییس قوه قضاییه بود، اظهار داشت: اگر قرار است تحولی در دستگاه قضایی ایجاد شود باید با مردمی و انقلابی بودن باشد، مبنای کار قضاوت اگر بر اساس دین و اصول انقلاب نباشد ارزشی ندارد.

دادستان اصفهان گفت: از نیروهای صالح و کار آمد باید استفاده شود تا دستگاه قضایی تحول پیدا کند، نیروی انسانی صالح مهمترین عنصر تحول است، دست ناپاک نمی تواند پاکی ایجاد کند؛ برخورد قاطع بدون ملاحظه کاری یعنی اگر فردی فسادی ایجاد کرد و مستنداتی قوی بر جرم وی بود جای ملاحظه نیست،حتی هر فردی در هر مقام و منصبی باشد، باید با وی برخورد شود.

وی با بیان اینکه از جوانان صالح و انقلابی و فاضل در مسؤولیت های قضایی استفاده شود، افزود: جوانانی که انگیزه انقلابی داشته باشند می تواند تحول ایجاد کنند، امسال رییس قوه قضاییه اولویت های دستگاه قضایی را در رعایت کرامت انسانی و تکریم ارباب رجوع، مبارزه بی امان با فساد که زیر شاخه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول دستگاه قضایی با نیروهای صالح و کارآمد محقق می شود

تحول دستگاه قضایی با نیروهای صالح و کارآمد محقق می شود