مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 09:452020-06-16سياسي

آسایش خاطر بیماران مغز و اعصاب با قاشق یار


مدیر عامل یک استارت آپ دانش بنیان گفت: «قاشق یار» می تواند لرزش دست را با استفاده از سیستم های الکترونیکی و مکانیکی به صورت فعال خنثی کند و اجازه ندهد که لرزش به سر قاشق برسد و غذا بریزد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل یک استارت آپ دانش بنیان گفت: قاشق یار می تواند لرزش دست را با استفاده از سیستم های الکترونیکی و مکانیکی به صورت فعال خنثی کند و اجازه ندهد که لرزش به سر قاشق برسد و غذا بریزد.

فاطمه حسینی در خصوص تولید این محصول در شرکت دانش بنیان عضو پارک علم و فناوری خراسان اظهار کرد: اولین محصول این شرکت دانش بنیان، با هدف فراهم کردن آسایش برای بیماران مغز و اعصاب مانند بیماران پارکینسون، افرادی که دچار لرزش دست هستند و به هنگام خوردن غذا دچار مشکلات شدیدی می شوند تولید شده اند.

وی افزود: محصول شرکت ما نوعی قاشق یار است که می تواند لرزش دست را با استفاده از سیستم های الکترونیکی و مکانیکی به صورت فعال خنثی کند و اجازه ندهد که لرزش به سر قاشق برسد و غذا بریزد.

این امر باعث می شود افرادی که دارای چنین مشکلی هستند به راحتی غذای خود را بدون کمک گرفتن از دیگران و نگرانی میل کنند.

حسینی با بیان اینکه درابتدا با هزینه شخصی خودمان که حدود 10میلیون تومان بود و با همراهی دانشگاه، کار را جلو بردیم ، اظهار کرد: با این هزینه به یک MVP اولیه رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسایش خاطر بیماران مغز و اعصاب با قاشق یار

آسایش خاطر بیماران مغز و اعصاب با قاشق یار