مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 09:152020-06-16سياسي

مقابله جدی با فرقه های انحرافی از مهمترین خدمات امام صادق(ع) بود


از خدمات ویژه امام صادق به جهان بشریت و تشیع مقابله جدی با نحله ها و فرقه های انحرافی و اعتقادی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر سه شنبه در جمع فعالان تبلیغی با تسلیت سالروز حضرت امام جعفر صادق، اظهار داشت: امام صادق علیه السلام شخصیت بزرگی بودند که سیره آن بزرگوار می تواند الگوی بارزی برای بشریت باشد و سیره ی عملی امام صادق (ع) همچون نهری جاری انسان های تشنه را سیراب می سازد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اضافه کرد: ایشان همچون آبا و اجداد طیبینش در اوج بندگی و عبودیت قرار داشت و در امور اجتماعی و علمی شخصیتی بزرگ بودند که نه تنها پیروان مکتب تشیع بلکه سایر مذاهب اسلامی از وجود علمی آن امام بزرگوار بهره مند شدند.

وی افزود: از خدمات ویژه امام صادق به جهان بشریت و تشیع مقابله جدی با نحله ها و فرقه های انحرافی و اعتقادی بود که در این خصوص شاگردان مبرزی تربیت کرد تا به وسیله آن ها به مقابله با انحرافات فکری و اعتقادی بپردازد.

حجت الاسلام سروستانی ادامه داد: این خدمت حضرت امام صادق (ع) نه تنها برای زمان حیات ایشان بلکه تا جهان باقی است در حال انجام است و امروزه قرن ها از آن زمان سپری می شود و عالمان و وارستگان دینی که تربیت یافتگان مکتب امام صادق هستند امروز در حال خدمت به جامعه بشری و تبلیغ و تبیین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله جدی با فرقه های انحرافی از مهمترین خدمات امام صادق(ع) بود

مقابله جدی با فرقه های انحرافی از مهمترین خدمات امام صادق(ع) بود