مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 08:452020-06-16اقتصادي

بخشش 200 میلیون تومان اجاره غرفه های شهرداری رویان/ اجرای طرح سالم سازی دریا


شهردار رویان از بخشش بیش از 200 میلیون تومان اجاره بهای غرفه های متعلق به شهرداری در ماه های اسفند و فروردین در این شهر خبر داد و گفت: چک های مستاجران با تاریخ پرداخت این دو ماه نیز امحال و به چند ماه بعد موکول شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، جعفر حسین زاده ظهر امروز در نخستین نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان که پس از 6 ماه از تصدی وی در سمت شهردار رویان برگزار شد، اظهار کرد: از 25 آذر 98 با نظر شورا و دریافت حکم از استاندار به عنوان شهردار مشغول به کار شدم، در آغاز کار نخواستم به مردم قول بدهم، مردم از شعار و وعده خسته شدند، وعده و عید گاهی به هر دلیل عملی نمی شود بنابراین فضای مواخذه فراهم می شود و این برای من پسندیده نبود.

وی افزود: در آغاز کار با حمایت و مشاوره شورا، برنامه ریزی شد تا در کنار کارهای عمرانی به دیگر موارد از جمله امور فرهنگی پرداخته شود که البته با توجه به خواسته شهروندان و وظیفه ذاتی امور عمرانی بر سایر کارها ترجیح دارد، از این رو از همکاران خواسته شد تا اولویت ها را مشخص کنند و در نتیجه اولویت به پروژه های نیمه کاره داده شد و تنها یکی، دو پروژه ویژه تر تعریف و اجرایی شد.

شهردار رویان، تصریح کرد: کار در حوزه فرهنگ اولویت بعدی شهرداری و شورای شهر بود و در این حوزه پیشنهاد شد تا از مفاخر شهر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشش 200 میلیون تومان اجاره غرفه های شهرداری رویان/ اجرای طرح سالم سازی دریا

بخشش 200 میلیون تومان اجاره غرفه های شهرداری رویان/ اجرای طرح سالم سازی دریا