مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 06:552020-06-16سياسي

بسته برنامه «پیشوای صادق» منتشر می شود


به مناسبت ایام شهادت رییس مذهب شیعه امام جعفر صادق (ع) بسته برنامه «پیشوای صادق»، توسط فرهنگسرای اخلاق تولید و منتشر می شود.

- به مناسبت ایام شهادت رییس مذهب شیعه امام جعفر صادق (ع) بسته برنامه پیشوای صادق ، توسط فرهنگسرای اخلاق تولید و منتشر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به منظور آشنایی بیشتر با سیره اخلاقی و تربیتی و علم و فقه ششمین امام شیعیان جهان، ده تولید فرهنگی با عنوان بسته برنامه پیشوای صادق در قالب های مختلف در بستر فضای مجازی منتشر می شود.

بر اساس این خبر، شکوه صادق در خصوص صلابت آن حضرت در برخورد با دشمنان و چند نمونه از اعجاز امام، بندگی صادق ، نحوه عبادات و بندگی امام صادق (ع) سخاوت صادق با موضوع بخشندگی امام نسبت به فقرا و نیازمندان، علم صادق ، به تبیین علم با نگاهی به مذهب جعفری و خلق و خوی صادق نیز به سیره زندگی حضرت و نحوه ی رفتار امام با اعضای خانواده اشاره دارد.

این خبر می افزاید: همچنین حلم صادق به صبر و بردباری امام در برخورد با ناملایمات زندگی و آزار دشمنان، حیات صادق به بررسی اجمالی زندگانی امام از کودکی تا شهادت به همراه زن در نگاه صادق نیز رفتار امام صادق (ع) با زنان و جایگاه زنان در قالب پادکست ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته برنامه «پیشوای صادق» منتشر می شود

بسته برنامه «پیشوای صادق» منتشر می شود