مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 06:302020-06-16سياسي

گلایه های مردمی با جامعه پزشکی در میان گذاشته شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: با توجه به وجود برخی نقدها به جامعه پزشکی، گلایه های مردمی جمع بندی شود و با جامعه پزشکی در میان گذاشته شود تا تعامل سازنده شکل گیرد و به راهکارهای مشترک دست یابیم.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: با توجه به وجود برخی نقدها به جامعه پزشکی، گلایه های مردمی جمع بندی شود و با جامعه پزشکی در میان گذاشته شود تا تعامل سازنده شکل گیرد و به راهکارهای مشترک دست یابیم.

بهروز اکرمی 27 خردادماه در دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی استان مرکزی با اشاره به اینکه در جامعه ای که به شان و منزلت بزرگان و نخبگان بی توجهی شود، همگان متضرر می شود، افزود: همه مسئولان باید به گونه ای رفتار کنند که شان و منزلت بزرگان جامعه حفظ شود تا نخبگان بازتولید شوند، در غیر این صورت جامعه در نقطه ای به بن بست می رسد.

وی گفت: هر ایرانی برای دوام این جامعه باید در مسیر ارج نهادن به بزرگان خود گام بردارد.

اکرمی خطاب به اعضای سازمان نظام پزشکی استان بیان کرد: مشکلات جامعه در هم تنیده شده و حال عمومی و علائم حیاتی جامعه خوب نیست، این اتفاق دلایل مختلفی دارد که باید شناسایی و رفع شوند و قطعا در هم تنیدگی مشکلات چیزی از مسئولیت های ما کم نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه های مردمی با جامعه پزشکی در میان گذاشته شود

گلایه های مردمی با جامعه پزشکی در میان گذاشته شود