مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 05:402020-06-16سياسي

آقای رییس جمهور، اوضاع سنندج وخیم است تدبیری بیندیشید


رییس شورای شهر سنندج خطاب به رییس جمهور نوشت: ظرفیت بیمارستان های سنندج محدود، امکانات و تجهیزات ناکافی، خستگی و فشار روحی و روانی پرسنل خدوم روزافزون و مردم به شدت زائدالوصفی دچار یأس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، جلال شریعتی، رییس شورای اسلامی شهر سنندج در نامه ای خطاب به رییس جمهور نوشته است، جناب آقای دکتر روحانی جناب آقای رییس جمهور، دامنە شیوع بیماری روز به روز وسیع می شود، اوضاع وخیم است، فاجعە مرگ بار انسان در راه است.

لطفا تا دیرتر نشدە امر به ابلاغ عاجل و نجات بخش بفرمایید کە فردا سخت نگران کنندە است.

  ریاست جمهوری محترم باسلام و تحیات احتراما به استحضار می رساند، علی رغم انتظار عموم مردم و  متخصصین اپیدمیولوژی و با وصف اقدامات ارزنده در ابتدای بیماری کرونا، موج دوم بیماری درچند شهر واستان از جمله شهر سنندج مجددا خیزی مرگبار و وحشت آفرین برداشته است.

متاسفانە در دو هفتە اخیر و در سایە شوم کوید 19، ده ها نفر از شهروندان عزیزمان جان بە جان آفرین تسلیم کردەاند و خانوادەهای زیادی عزادار شده اند.

اکنون بیش از 300 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های شهر سنندج بستری هستند و صدها نفر نیز در قرنطینه خانگی، به مداوای خویش مشغولند و هر روز نیز جمع بیشتری به مبتلایان اضافه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای رییس جمهور، اوضاع سنندج وخیم است تدبیری بیندیشید

آقای رییس جمهور، اوضاع سنندج وخیم است تدبیری بیندیشید