مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 05:202020-06-16اقتصادي

200 کلاس درس در خراسان جنوبی تا مهرماه به بهره برداری می رسد


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: در خراسان جنوبی 91 پروژه در دست اجرا داریم که برای تکمیل شدن آن ها به اعتباری بالغ بر 87 میلیارد تومان نیاز داریم و در تلاش هستیم تا مهرماه امسال 200 کلاس درس را در سطح استان به بهره برداری برسانیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: در خراسان جنوبی 91 پروژه در دست اجرا داریم که برای تکمیل شدن آن ها به اعتباری بالغ بر 87 میلیارد تومان نیاز داریم و در تلاش هستیم تا مهرماه امسال 200 کلاس درس را در سطح استان به بهره برداری برسانیم.

محمود چاوشان، امروز سه شنبه 27 خرداد، در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: کارگاه خیاطی علم و تقوی دستگردان به مرحله بهره برداری رسیده است و اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان برای ساخت آن هزینه شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی بیان کرد: ساخت این پروژه از سال 97 آغاز شده بود و 30 درصد از هزینه این پروژه را خیرین پرداخت کرده اند.

وی به توسعه دو کلاس درس مدرسه دهنو بیرجند اشاره کرد و افزود: این پروژه 100 متر مربع زیر بنا دارد و تاکنون بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و با اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان ساخته می شود که در تلاش هستیم که تا مهرماه امسال به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 کلاس درس در خراسان جنوبی تا مهرماه به بهره برداری می رسد

200 کلاس درس در خراسان جنوبی تا مهرماه به بهره برداری می رسد