مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 04:302020-06-16اقتصادي

پیشرفت 98 درصدی کارخانه بازیافت زباله یاسوج


معاون خدمات شهری شهرداری یاسوج گفت: 98 درصد کارخانه بازیافت زباله در شهرک بلکو ساخته و آماده است و به زودی استارت کار جهت نصب کارخانه و اجرای فنداسیون صورت می گیرد.

- یعقوب فتاحی فرد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: میانگین تولید زباله در شهر یاسوج 120تا 130 تن است که از استانداردهای کشور بالاتر است.

وی تصریح کرد: به منظور جمع آوری زباله های شهر یاسوج، شهر را به دو ناحیه تقسیم کرده ایم که ناحیه یک با 150 نفر نیرو و 13 خودرو حمل زباله و ناحیه دو با 150 نفر نیرو و تعداد 10 خودرو حمل زباله طبق برنامه زمان بندی که به تمام محدوده ها ارائه دادیم، روزانه و حداکثر یک روز در میان زباله ها را جمع آوری می کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری یاسوج اظهار کرد: 98 درصد کارخانه بازیافت زباله در شهرک بلکو ساخته و آماده است و به زودی استارت کار جهت نصب کارخانه و اجرای فنداسیون صورت می گیرد.

فتاحی فرد با بیان اینکه مردم طی برنامه زمان بندی اعلام شده زباله ها را بیرون نمی گذارد که موجب زشت شدن چهره خیابان و شهر می شود، خاطرنشان کرد: پس توصیه ما به مردم این است که طبق برنامه زمان بندی شهرداری، همکاری کنند و زباله ها را در کیسه های مخصوص زباله بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 98 درصدی کارخانه بازیافت زباله یاسوج

پیشرفت 98 درصدی کارخانه بازیافت زباله یاسوج