مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 04:052020-06-16اقتصادي

شاخص های سند آمایش خدمات دانشجویی احصاء شد


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از احصاء شاخص های سند آمایش خدمات دانشجویی کشور خبرداد و گفت: امکانات و بودجه به گونه ای توزیع خواهد شد که اختلاف رفاهی دانشگاه ها به حداقل ممکن برسد.

- ناصر مطیعی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت تنظیم سند آمایش خدمات دانشجویی در کشور گفت: شاخص های مربوط به سند آمایش خدمات دانشجویی احصاء و فرایندهای بروزرسانی آن تدوین شده است.

وی ادامه داد: در طول 3 یا 4 دهه گذشته آموزش عالی گسترش کمی زیادی پیدا کرد و از طرف دیگر تعداد دانشجویان نیز افزایش یافت که این دانشجویان نیاز به خدمات رفاهی خوابگاه تغذیه دارند، این درحالی است که این خدمات رفاهی متناسب با هم رشد نیافته است، برای همین دانشگاه ها از نظر برخورداری از زیرساخت های رفاهی و خدمات رفاهی دارای یک وضعیت نیستند.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم برای اینکه بتواند امکانات و حمایت هایی که انجام می دهد، عادلانه باشد، اول باید امکانات رفاهی دانشگاه ها را مشخص کند، به عنوان مثال اینکه کدام دانشگاه چه تعداد خوابگاه دارد چه تعداد خوابگاه و یا فضای جدید نیاز دارد تا در مرحله بعد با توجه به ضریب برخورداری و یا ضریب محرومیت، امکانات و بودجه به گونه ای تنظیم و توزیع شود که اختلاف دانشگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص های سند آمایش خدمات دانشجویی احصاء شد

شاخص های سند آمایش خدمات دانشجویی احصاء شد