مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 04:052020-06-16اقتصادي

پذیرش ضمانت نامه صندوق ضمانت صادرات توسط گمرک


در مورد پذیرش ضمانت نامه صندوق ضمانت صادرات در کمیسیون اقتصادی دولت بحث شده و قرار شد که گمرک آن را به عنوان ضمانت بانکی بپذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، فرهاد دژپسند امروز در سیزدهمین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: اگر ما امروز اهداف و برنامه هایی را اعلام می کنیم و می خواهیم آن  اهداف و برنامه ها را محقق کنیم ، قطعا به تنهایی برای دولت امکان پذیر نیست و هر چه زمان بیشتر بگذرد ضرورت حضور بخش خصوصی در اقتصاد بیش از پیش اهمیت می یابد و اساس هر چه در مسائل توسعه یافتگی حرکت کنیم ضرورت حضور کمتر دولت بیشتر احساس می شود.

  وزیر امور اقتصاد و دارایی افزود: برای توسعه مستمر  و پایدار در اقتصاد که  رشد متداوم داشته باشد نمی توان حس کرد که این کار با حضور حداکثری دولت محقق می شود؛ بلکه حتما و یقینا  باید میدان به بخش خصوصی سپرده شود.

  * بخش خصوصی یاز دوازدهم زمین نیست وی افزود: بخش خصوصی بازیگر اصلی است و در شرایط تحریم به عنوان فورارد زمین باید عمل کند و  بخش خصوصی یار دوازدهم اقتصاد نیست.

  وی اظهار داشت: اگرچه با توجه به شرایط و تنگناها در زمینه رشد اقتصادی و رشد سرمایه گذاری ابزار می کنیم که برنامه های دشمن محقق نشده است اما می دانیم برای کشوری مانند ایران که دارای مردم نجیبی است و قابلیت ها و سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش ضمانت نامه صندوق ضمانت صادرات توسط گمرک

پذیرش ضمانت نامه صندوق ضمانت صادرات توسط گمرک