مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 03:552020-06-16سياسي

انتقاد سیاوشی از برخی هجمه ها به «قانون حمایت از کودکان و نوجوانان»


یک عضو فراکسیون زنان مجلس دهم با اشاره به برخی انتقادات نسبت به «قانون حمایت از کودکان و نوجوانان» که در مجلس دهم تصویب شده و اخیرا به تایید شورای نگهبان رسیده، - انتقاد سیاوشی از برخی هجمه ها به قانون حمایت از کودکان و نوجوانان یک عضو فراکسیون زنان مجلس دهم با اشاره به برخی انتقادات نسبت به قانون حمایت از کودکان و نوجوانان که در مجلس دهم تصویب شده و اخیرا به تایید شورای نگهبان رسیده، آن را هجمه به یکی از موفق ترین قوانین مصوب دوره دهم مجلس در راستای استیفای حقوق کودکان دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طیبه سیاوشی در یادداشتی که در اختیار ایسنا قرار داد، نوشت: اخیراً یکی از حقوق دانان سابق شورای نگهبان در اظهارنظری مدعی شد تبصره ماده 13 قانون حمایت از کودکان و نوجوانان ، به ولیِّ کودک اجازه می دهد تا اجزای کودک را به دیگران اهدا کند یا پیوند زند! اظهارنظری عجیب که البته می توان این نظر را در ادامه تعویق بیش از ده ساله پیش از مجلس دهم در تصویب قانون حمایت از کودکان و نوجوانان و تخریب یکی از مهم ترین دستاوردهای دوره دهم مجلس شورای اسلامی تفسیر کرد.

حال که به همت سازمان های مردم نهاد و حامیان حقوق کودکان این قانون با رفت وبرگشت های متعدد به شورای نگهبان در نهایت به تأیید این شورا رسیده است، این اظهارنظر مصداقی از تخطئه تلاش های فعالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد سیاوشی از برخی هجمه ها به «قانون حمایت از کودکان و نوجوانان»

انتقاد سیاوشی از برخی هجمه ها به «قانون حمایت از کودکان و نوجوانان»