مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 03:552020-06-16بين الملل

حشد شعبی عراق: مساله فلسطین از اولویت های شهید ابومهدی المهندس بود


مدیر رسانه حشد شعبی عراق با تاکید بر اینکه مساله فلسطین از اولویت های شهید ابومهدی المهندس، نائب رییس سابق این سازمان بود، او را شخصیت منحصر به فرد و تکرارناپذیر خواند.

- مدیر رسانه حشد شعبی عراق با تاکید بر اینکه مساله فلسطین از اولویت های شهید ابومهدی المهندس، نائب رییس سابق این سازمان بود، او را شخصیت منحصر به فرد و تکرارناپذیر خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهند العقابی، مدیر رسانه حشد شعبی عراق در گفتگویی ویژه با شبکه خبری المیادین ضمن تاکید بر اینکه حشد شعبی پس از شهادت ابومهدی المهندس هم باقی است و قدرت آن افزایش خواهد یافت، اظهار کرد: المهندس همواره تاکید می کرد که داعش یک وسیله است و مشکل اصلی با آمریکا و اسراییل است.

العقابی با اشاره به اینکه المهندس شخصیتی منحصر به فرد و تکرار ناپذیر است، گفت: او کسی بود که پس از فروپاشی کشور در سال 2014 برای نبردها برنامه ریزی کرده و آنها را مدیریت می کرد.

مدیر رسانه حشد شعبی عراق درباره شهید المهندس گفت: او اولین کسی بود که فتوای جهاد کفایی مرجعیت عالی قدر را لبیک گفت اما رسانه های غربی و عربی با اشغال داعش افکار عمومی را گمراه کرده و اینگونه القا کردند که او فردی طایفه گرا است.

او تاکید کرد: آنچه المهندس بر جای گذاشت، ساختار و مجموعه ای از اصول و معیارهایی است که نسل ها یکی پس از دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حشد شعبی عراق: مساله فلسطین از اولویت های شهید ابومهدی المهندس بود

حشد شعبی عراق: مساله فلسطین از اولویت های شهید ابومهدی المهندس بود