مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 01:252020-06-15سياسي

آیا فرزندان مجازی پاسخگوی غریزه مادری می شوند؟


امروزه از طریق رسانه های دیداری، شنیداری و ماهواره ها تبلیغ بر فرزندآوری کم می شود و از زنان و مردان می خواهند که با بچه های مجازی خود را سرگرم کرده و برای پاسخگویی به غریزه مادری خود به سمت فرزندان مجازی بروند.

- ایسنا/لرستان یک کارشناس مسائل اجتماعی گفت: امروزه از طریق رسانه های دیداری، شنیداری و ماهواره ها تبلیغ بر فرزندآوری کم می شود و از زنان و مردان می خواهند که با بچه های مجازی خود را سرگرم کرده و برای پاسخگویی به غریزه مادری خود به سمت فرزندان مجازی بروند.

امیرعلی حیدر امیری در گفت وگو با ایسنا، در تشریح دلایل بالا رفتن سن ازدواج و این که جوانان رغبت چندانی به ازدواج و تشکیل خانواده ندارند، اظهار کرد: یکی از مهم ترین عوامل عدم رغبت جوانان به ازدواج نبود شغل است به طوری که امروز فارغ التحصیل های زیادی در کشور داریم که شغل ندارند.

وی افزود: یکی از ایراداتی که به سازمان آمار کشور وارد است این است که می گوید هر فردی اگر در طول هفته دو ساعت هم به یک شغل کاذب مشغول باشد شاغل محسوب می شود در صورتی که شغلی که بیمه و امنیت شغلی برایش وجود ندارد، شغل نیست.

امیری ادامه داد: یکی دیگر از علت های عدم رغبت جوانان به ازدواج سرگرمی های جایگزین این امر است، امروز در فضای مجازی هزاران کانال مستهجن و غیراخلاقی داریم که جوانان را به خودش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا فرزندان مجازی پاسخگوی غریزه مادری می شوند؟

آیا فرزندان مجازی پاسخگوی غریزه مادری می شوند؟