مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 18:252020-06-15فرهنگي

نرخ نامه آگهی های دولتی در نشریات رعایت شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بر لزوم رعایت دستورالعمل اجرایی و نرخ نامه آگهی های دولتی در نشریات تأکید کرد و گفت: با متخلفان برخورد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس همدان، امشب نشست مدیران مسئول، سرپرستان نشریات محلی، روزنامه های سراسری، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری در مجتمع شهیدآوینی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مدیرعامل خانه مطبوعات استان و اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات با دستور جلسه بررسی وضعیت اشتراک ها و آگهی های دولتی و ساماندهی خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در این مراسم با تقدیر از اصحاب رسانه به منظور پوشش اخبار مربوط به کرونا و اطلاع رسانی در خصوص این بیماری و راه های مقابله با آن اظهار کرد: در صورت تداوم کرونا باید شیوه برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری را مطابق با این وضعیت پیش ببریم بنابراین اگر اصحاب هنر و فرهنگ در این زمینه پیشنهاد و نقطه نظری دارند مطرح کنند.

احمدرضا احسانی در ادامه با بیان اینکه تمام مطالبات رسانه ها در سال 98 توسط اداره ارشاد پرداخت شده است گفت: سال گذشته مبلغ یکصد میلیون تومان بابت اشتراک نشریات هزینه کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ نامه آگهی های دولتی در نشریات رعایت شود

نرخ نامه آگهی های دولتی در نشریات رعایت شود