مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 18:202020-06-15سياسي

اتحاد و همدلی قرارگاهای جنگ سرد و نرم


مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با فرماندهان تیپ 48 فتح بر اتحاد و همدلی قرارگاهای جنگ سرد و نرم تاکید کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با فرماندهان تیپ 48 فتح بر اتحاد و همدلی قرارگاهای جنگ سرد و نرم تاکید کرد.

“امیر رئوف” در این نشست دیدار با فرمانده تیپ48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد که به تازگی از سوی رهبر معظم انقلاب به درجه سرداری نایل آمدند با تبریک این افتخار افزود: مجموعه سپاه در حوزه های مختلف جنگ سرد و نرم به صدا و سیما به عنوان قرارگاه مقدم جنگ نرم فعالیت دارند همکاری بین این نهادها می تواند زمینه رضایت مندی رهبر معظم انقلاب و مردم را فراهم کند.

وی حرکت مردمی و جهادی تیپ48 فتح را در کمک به مردم را یادآور شد و تصریح کرد: با وجود اینکه وظیفه قانونی و ذاتی سپاه در حوزه نظامی از جمله دفاع از مرز و بوم کشور عزیزمان در مقابل دشمنان تعریف شده اما در همه موضوعها، حوادث طبیعی و حتی کمک های جهادی به محرومان تیپ48 فتح پیشقراول بوده و خدمات شایان توجهی به مردم داشته است.

سردار حسن حکمتیان، فرمانده تیپ48 فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه از زمان ریاست جدید صدا و سیمای شبکه دنا از زمستان 97 تاکنون تعاملات بی نظیر بین صدا و سیما و مجموعه سپاه و تیپ 48


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد و همدلی قرارگاهای جنگ سرد و نرم

اتحاد و همدلی قرارگاهای جنگ سرد و نرم