مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 17:002020-06-15بين الملل

کاهش «احساس غرور» در میان آمریکایی ها رکورد زد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بر اساس تازه ترین نتایج نظرسنجی، احساس غرور آمریکایی ها در پی همه گیری ویروس کرونا و ناآرامی های اجتماعی به دلیل قتل جورج فلوید سیاه پوست آمریکایی توسط افسر پلیس سفیدپوست، - موسسه معتبر گالوپ در تازه ترین نظرسنجی خود اعلام کرد که احساس غرور آمریکایی ها در بحبوحه شیوع ویروس کرونا و همچنین ناآرامی های اخیر به پایین ترین رقم طی سال های گذشته رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بر اساس تازه ترین نتایج نظرسنجی، احساس غرور آمریکایی ها در پی همه گیری ویروس کرونا و ناآرامی های اجتماعی به دلیل قتل جورج فلوید سیاه پوست آمریکایی توسط افسر پلیس سفیدپوست، به پایین ترین میزان خود رسیده است.

این نظرسنجی که توسط موسسه گالوپ انجام شده، نشان می دهد که 63 درصد از شهروندان آمریکایی همچنان در پاسخ به این سوال که آیا از آمریکایی بودن حس غرور می کنند گزینه به شدت زیاد یا خیلی زیاد را انتخاب کرده اند.

پایگاه هیل نوشته این آمار در مقایسه با سال گذشته 7 درصد افت داشته و پایین ترین آمار ثبت شده در 20 سال گذشته و از زمانی است که گالوپ مطرح کردن این سوال را در نظرسنجی های خود آغاز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش «احساس غرور» در میان آمریکایی ها رکورد زد

کاهش «احساس غرور» در میان آمریکایی ها رکورد زد