موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 14:402020-06-15بين الملل

اروپا تهدید کرد بودجه تحقیقاتی رژیم صهیونیستی را قطع می کند


وزیر علوم و فناوری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اروپا تهدید کرده است در صورت اشغال کرانه باختری بودجه تحقیقاتی این رژیم را قطع می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بلومبرگ، اظهار شای (Izhar Shay) وزیر علوم و فناوری رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای اعلام کرد که اروپا تهدید کرده است در صورتیکه اشغال کرانه باختری ماه آینده عملی شود، بروکسل بودجه تحقیقاتی برنامه هُرایزن (Horizon) را قطع می کند.

بر اساس اعلام این رسانه، رژیم صهیونیستی از زمان آغاز این برنامه در سال 2014، برای مشارکت در آن بیش از یک میلیارد یورو معادل با 1.

1 میلیارد دلار بودجه دریافت کرده است.

وزیر صهیونیستی مذکور در ادامه اضافه کرد: حتی اگر یکی از آن ها متقاعد نشوند، برای ما مشکل پیش می آید.

آن ها به صورت شفاف گفته اند که حمایت از مشارکت ما در این برنامه برای آن ها چالش برانگیز خواهد شد.

گفتنی است، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس چندی پیش در ادامه تلاش برای ترمیم وجهه مخدوش در میان شهرک نشینان صهیونیست به ویژه در پرونده های فساد مالی اش در سخنانی موعد اشغال کرانه باختری را رسانه ای کرد.

بر اساس اعلام این رسانه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این خصوص ادعا کرد که اول جولای سال جاری میلادی (11 تیرماه) الحاق بخش های جدیدی از کرانه باختری به سرزمین های اشغالی به انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپا تهدید کرد بودجه تحقیقاتی رژیم صهیونیستی را قطع می کند

اروپا تهدید کرد بودجه تحقیقاتی رژیم صهیونیستی را قطع می کند