مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 14:202020-06-15سياسي

رسالت حوزه هنری ابلاغ پیام های انقلاب اسلامی از زبان هنر است


مدیرکل امور استان ها و مجلس حوزه هنری کشور گفت: هدف از تشکیل حوزه هنری شناخت، تولید و ابلاغ پیام های انقلاب اسلامی از زبان هنر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید مصلحی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید حوزه هنری خوزستان که در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد، اظهار کرد: هدف از تشکیل حوزه هنری شناخت، تولید و ابلاغ پیام های انقلاب اسلامی از زبان هنر است و همچنین مأموریت حوزه هنری را از سایر دستگاه های فرهنگی هنری متمایز می کند.

وی افزود: هدف انقلاب اسلامی ساختن ایرانی مستقل، آزاد، برخوردار از ثروت و امنیت، متدین و بهره مند از اخلاق و معنویت است و این همه از پسوند انقلاب اسلامی ایجاد می شود.

مصلحی در ادامه گفت: همه آن چیزی که مربوط به مسائل دنیایی جامعه است مانند عدالت، امنیت، رفاه، ثروت، برخورداری از آزادی و همه آنچه مربوط به مسائل اخروی است مانند رستگاری، تقوا، پرهیزگاری، اخلاق و تکامل معنوی در کلمه اسلامی مندرج است.

مصلحی اهداف تشکیل حوزه هنری را برگرفته از انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: برای رسیدن به این اهداف موانعی وجود دارد که به طور اساسی وجود همین موانع به تلاش انسان معنا و حقیقت معنوی می بخشد و نامش جهاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت حوزه هنری ابلاغ پیام های انقلاب اسلامی از زبان هنر است

رسالت حوزه هنری ابلاغ پیام های انقلاب اسلامی از زبان هنر است