مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 12:552020-06-15بين الملل

ترکیه از مذاکره با لیبی درباره استفاده از پایگاه های الوطیه و مصراته خبر داد


یک مسؤول ترکیه ای امروز (دوشنبه) به صراحت اعلام کرد که کشورش در حال انجام مذاکراتی با لیبی درباره استفاده از پایگاه هوایی الوطیه و پایگاه دریایی مصراته است.

- یک مسؤول ترکیه ای امروز (دوشنبه) به صراحت اعلام کرد که کشورش در حال انجام مذاکراتی با لیبی درباره استفاده از پایگاه هوایی الوطیه و پایگاه دریایی مصراته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رویترز عربی امروز به نقل از یک منبع ترکیه ای گزارش داد، آنکارا در حال انجام مذاکراتی با دولت لیبی در طرابلس (دولت وفاق ملی) درباره استفاده از پایگاه هوایی الوطیه و پایگاه دریایی مصراته است.

به گفته این منبع، هیچ گونه تصمیم قطعی درباره استفاده نظامی احتمالی ترکیه از پایگاه دریایی مصراته و پایگاه هوایی الوطیه که دولت وفاق ملی لیبی ماه گذشته کنترل آن را پس گرفت، اتخاذ نشده است.

پیش از این روزنامه ینی شفق ترکیه که نزدیک به دولت این کشور است، فاش کرده بود، آنکارا که حامی دولت وفاق ملی لیبی است، قصد دارد دو پایگاه نظامی دائمی در خاک لیبی احداث کند.

این روزنامه در ادامه نوشت، در حال حاضر در کنار تلاش هایی که برای پاکسازی پایگاه هوایی الوطیه از مین ها می شود، این پایگاه که زیرساخت آن تعمیر شده در حال راه اندازی دوباره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه از مذاکره با لیبی درباره استفاده از پایگاه های الوطیه و مصراته خبر داد

ترکیه از مذاکره با لیبی درباره استفاده از پایگاه های الوطیه و مصراته خبر داد