مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 12:252020-06-15اقتصادي

موزه صنایع دستی راه اندازی می شود؟


رییس دانشکده هنر دانشگاه الزهرا اظهار کرد: سعی ما این است که موزه صنایع دستی به زودی بازگشایی شود تا هنرمندان آثار خود را برای ثبت در تاریخ به این موزه اهدا کنند.

- رییس دانشکده هنر دانشگاه الزهرا اظهار کرد: سعی ما این است که موزه صنایع دستی به زودی بازگشایی شود تا هنرمندان آثار خود را برای ثبت در تاریخ به این موزه اهدا کنند.

خوب نیست ایران به بازار فروش محصولات دیگر کشورها تبدیل شود.

باید دانشجویان صنایع دستی و فرش را باور کنیم تا آنها بتوانند آثاری ارزشمند در حوزه صنایع دستی خلق کنند و در خدمت کشور قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر، مراسم گرامیداشت روز جهانی صنایع دستی و تجلیل از پیشکسوتان صنایع دستی و فرش و همچنین پاسداران سلامت با حضور علیرضا اسماعیلی (سرپرست فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی)، سید محمودرضا آقامیری (رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران)، عباس مقتدایی (نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی)، بهمن نامورمطلق (سرپرست دانشگاه هنرهای اسلامی ـ ایرانی استاد فرشچیان)، حسن بلخاری (رییس گروه تخصصی هنرهای سنتی و صنایع دستی فرهنگستان هنر)، حبیب الله صادقی (رییس گروه تخصصی هنرهای تجسمی فرهنگستان هنر) و هنرمندان حوزه صنایع دستی و مدیران فرهنگستان هنر، عصر روز یکشنبه (25 خردادماه) در تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه صنایع دستی راه اندازی می شود؟

موزه صنایع دستی راه اندازی می شود؟