مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 12:152020-06-15سياسي

مدیریت درست مشکلات هنر انسان ها است


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: هنر این نیست که مشکلات را سخت تر کنیم بلکه هنر آن است که انسان مدیریت کند و مشکلات را آسان کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام علی درویشی ظهر امروز در مراسم تجلیل از مدافعان سلامت همسر پاسدار سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، اظهار داشت: تشکر و تجلیل سپاه حضرت ابوالفضل(ع) از خواهرانی است که در عرصه بهداشت در خط مقدم ویروس کرونا بودند در شرایط خاصی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا مقام معظم رهبری تاکید بر غسل و دفن بیماران کرونایی داشتند، افزود: نا آشنا بودن این بیماری سبب ترس برخی افراد در استان های مختلف شد، اما نیرو های غسال خانه های لرستان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در صحنه بودند و این قابل تقدیر بود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بیان کرد: نیرو ها متفاوت هستند، برخی برای خدمت به دیگران علارغم مشکلاتشان تا پای جان می مانند و مایه آبرو و سربلندی نظام می شوند و برخی نیز می ترسند.

وی خطاب به خواهران مدافعان سلامت گفت: پوشش ،منش، گفتار،اخلاق و متانت شما بزرگترین درس عملی برای کسانی است که بانوان را می خواهند زیر سوال ببرند، چرا که در عرصه خانه و خانواده و هم خدمت به جامعه نقش ایفا می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت درست مشکلات هنر انسان ها است

مدیریت درست مشکلات هنر انسان ها است