مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 11:352020-06-15سياسي

معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی منصوب شد


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با صدور حکمی، محسن مسچی را به عنوان معاون امور ایران این مجمع منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طی حکمی محسن مسچی را به عنوان معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است: فاضل ارجمند جناب مستطاب آقای محسن مسچی(زید عزه العالی) سلام علیکم؛ نظر به مراتب تدین و تعهد، دانش و تجارب ارزشمند حضرتعالی درشناخت اقوام و طوایف جامعه ایرانی ونیز سوابق طولانی و درخشان در امور فرهنگی و ارتباط با هموطنانمان از ادیان و مذاهب مختلف و نیز اشراف به حوزه های علمی وعملی فعالیتهای اجتماعی در جهان اسلام، بدین وسیله جناب عالی را به عنوان معاون ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی منصوب می کنم.

در شرایط حساس کنونی جهان اسلام که دشمنان اسلام می خواهند با دمیدن بر آتش تفرقه در بین مسلمین از همگرایی مسلمانان در شکل گیری امت واحده اسلامی در جهان ممانعت کنند، رسالت مجمع تقریب مذاهب اسلامی بسیار گسترده و خطیر است.

لذا انتظار دارد با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از تجارب ارزشمند گذشته، نوآوری و تلاش جهاد گونه، زمینه ارتقاء همه جانبه روابط داخلی این مجمع را فراهم آورده و در جهت تحقق آرمان های بلند رهبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی منصوب شد

معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی منصوب شد