مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 11:102020-06-15ورزشي

فرهنگ کوهنوردی با این نرخ ها چگونه روشن بماند؟


نقش فدراسیون کوهنوردی در کنترل نرخ های مصوب کلاس های آموزش و دستمزد مربیان چیست؟ این نرخ ها ممکن است چراغ فرهنگ کوهنوردی را خاموش کند.

- خبرگزاری مهر ، گروه فرهنگ: آناهید خزیر، سردبیر نشریه توچال فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی از ابتدای تاسیس وظیفه آموزش در سطوح مختلف را دارا بوده است و بر همین اساس نیز گام برمی دارد اما امروزه با بالا رفتن موج کوهنوردی میان آقایان و بانوان قانون جدی برای قیمت کلاس های آموزشی وجود ندارد یا اگر هم باشد باشگاه های کوهنوردی به آن بی توجه هستند و هر کدام نرخ مخصوص خود را به کوهنوردانی که مشغول آموزش هستند ارائه می دهند و کوهنوردان نیز ناچارند این مبالغ هنگفت را قبول کنند زیرا می خواهند گام به گام با اصول کوهنوردی آشنا شوند.

وقتی افزایش قیمت آموزش کوهنوردی را از باشگاه های کوهنوردی (باشگاه کوهنوردی توچال به مدیریت شهاب بیات بارونی) جویا می شویم بالا رفتن دستمزد مربیان و مدرسان را مهمترین مساله مطرح می کنند و می گویند وقتی مربی و مدرس برای دوره های گوناگون آموزش کوهنوردی از ما هزینه های هنگفت درخواست می کنند ما ناگزیریم که بهای کلاس ها افزایش دهیم! گفتار رییس هیئت فدراسیون کوهنوردی نیز مبنی بر این است که در نرخ گذاری خودسرانه از سوی مربیان و مدرسان هیچ دخالتی نمی کند و جدول حق الزحمه مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ کوهنوردی با این نرخ ها چگونه روشن بماند؟

فرهنگ کوهنوردی با این نرخ ها چگونه روشن بماند؟