مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 10:252020-06-15سياسي

کتاب از گدار تختی تا رمادیه در کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد


به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمدکتاب از گدار تختی تا رمادیه منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد،کتاب از گدارتختی تا رمادیه خاطرات عبدالصالح خاک نژاد از آزادگان و جانبازان استان کهگیلویه وبویراحمد در اسارتگاه های عراق در شش بخش و 136صفحه شامل زادگاه، دوران کودکی تا جوانی، حضور در عملیات ها تا اسارت ،آزادی و برگشت به وطن، توسط آسیه خاک نژاد گردآوری و از سوی انتشارت سوره مهر به چاپ رسید.

عبدالصالح خاک نژاد متولد 1332 و از بسیجیان رزمنده ای استانی  که در سال 1364 در منطقه فاو به اسارت دشمن درآمده و قریب 5 سال در اسارت بود.

  نویسند کتاب در این باره گفت: کتاب از رمادیه تا گدار تختی خاطرات عبدالصالح خاک نژاد از زمان تولد تا کنون می باشد که به عنوان فرد بسیجی در دوران دفاع مقدس به مناطق جنگی داوطلبانه قدم می گذارد و در عملیات والفجر هشت در منطقه به اسارت نیروهای بعثی در آمد و حدود پنج سال از زندگی خود را در اسارتگاه های مخوف رمادیه عراق سپری کرد.

آسیه خاک نژاد به روند گردآوری خاطرات اشاره کرد و بیان داشت: گردآوری کتاب بیش از سه سال به شکل مستقیم و حضوری به طول انجامید و در مواقعی که حافظه راوی یارای کمک نداشت از همرزمانش در سایر استانها کمک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب از گدار تختی تا رمادیه در کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد

کتاب از گدار تختی تا رمادیه در کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد