مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 10:202020-06-15فناوري

آیفون منعطف از راه می رسد


آیفون انعطاف پذیر به نظر می رسد که پروژه بزرگ بعدی اپل باشد که در دست توسعه قرار دارد و حالا باید دید تیم کوک و همکارانش، کاری که استیو جابز با معرفی آیفون انجام داد را می توانند یک بار دیگر در بازار گوشی های تاشو تکرار کنند یا خیر.

- ، با معرفی آیفون اپل دنیای گوشی های موبایل را دچار تحولی شگرف کرد و این محصولات را از تلفن هایی که تنها ویژگی مثبتشان این بود که تقریبا قابل جای دادن در جیب کاربران بودند، به مینی کامپیوترهایی تبدیل کرد که حالا به مرحله ای رسیده آند که دیگر هیچ نیازی به استفاده از سیستم های کامپیوتری دسکتاپ برای اکثر کاربران باقی نمی گذارند.

اما گوشی تاشو ایده ی بزرگی است که به عقیده بسیاری از کارشناسان می تواند آینده بازار موبایل را تشکیل دهد و حالا مشخص شده که اپل نیز آیفون قابل انعطاف خود را در دست توسعه دارد.

با وجود این که اپل هنوز از گوشی تاشو خود رونمایی نکرده، اما پتنت های مختلفی توسط این کمپانی به ثبت رسیده اند که نشان می دهد این برند کوپرتینویی به طور جدی و البته پنهانی، برای ساخت چنین محصولی فعالیت می کند.

حالا به تازگی یک توییت رمزی توسط جان پرازر (Jon Prosser) منتشر شده که نشان می دهد ممکن است در آینده ای بسیار نزدیک شاهد رونمایی از آیفون قابل خم شدن باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیفون منعطف از راه می رسد

آیفون منعطف از راه می رسد