مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 09:302020-06-15اقتصادي

از قیمت تمام شده ماسک تا برخورد با گرانی/ آغاز صادرات مرزی


رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: 90 درصر واحدهای تولیدی با پروتوکل بهداشتی فعالیت خود را آغاز کرده اند و همچنین مرز عراق و مهران باز شده و بر اساس مذاکرات مرزهای صادراتی باز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حبیب امین زاده، رییس سازمان صمت آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر قیمت ماسک متفاوت بود مربوط به روزهای نخست شیوع ویروس است زیرا شاهد برخی احتکارها و سوءاستفاده بودیم که الان نظم داده شده است.

وی با بیان اینکه ماسکی که مستقیم از تولیدکننده دریافت شود با قیمت 800 تومان است، تصریح کرد: البته 10 درصد برای شبکه توزیع، 10 درصد برای خرده فروشی در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان صمت استان خاطرنشان کرد: سوال در مورد میزان الکل در دپو به درد مردم نمی خورد زیرا به اندازه کافی مواد اولیه و الکل در استان داریم و وقتی چنین آماری اطلاع رسانی می شود بلافاصله دشمنان وارد عمل می شوند که از کجا و چگونه تهیه می شود در حالیکه همه این مواد با سختی فراوان تهیه می شود.

وی در خصوص نظارت بر نانوایان در روزهای کرونایی، گفت: ما اتحادیه در این خصوص داریم که پرتوکل های بهداشتی به همه آنها ابلاغ شده است ولی ما برای همه جا که نمی توانیم ناظر قرار دهیم و اگر نانوایی دیدید که بهداشت را رعایت نمی کند از آنجا نان نخری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از قیمت تمام شده ماسک تا برخورد با گرانی/ آغاز صادرات مرزی

از قیمت تمام شده ماسک تا برخورد با گرانی/ آغاز صادرات مرزی