مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 09:202020-06-15اجتماعي

کاشان، یک هفته بالای40 درجه


رییس اداره هواشناسی شهرستان کاشان گفت: تفسیر نقشه های هواشناسی بیانگر افزایش دما و استقرار دمای بالای 40 درجه همراه با جوی پایدار برای دشت کاشان تا شنبه آینده است.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی شهرستان کاشان گفت: تفسیر نقشه های هواشناسی بیانگر افزایش دما و استقرار دمای بالای 40 درجه همراه با جوی پایدار برای دشت کاشان تا شنبه آینده است.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بیشینه دمای هوا در روز دوشنبه 41 و کمینه هوا 25 درجه بالای صفر است که این روند تا روز شنبه ادامه دارد و پدیده غالب جوی به صورت صاف و در ساعت بعدازظهر، همراه با وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می شود.

وی افزود: به گلخانه داران توصیه می شود با توجه به وزش باد نسبتاً شدید در ساعت بعداز ظهر و افزایش دما طی هفته جاری نسبت به استحکام سازه، پوشش و پنجره های گلخانه و تهویه مناسب اقدام لازم را انجام دهند.

رییس اداره هواشناسی شهرستان کاشان، تصریح کرد: با توجه به پیش بینی وزش باد نسبتاً شدید در ساعت بعدازظهر هفته جاری، هرگونه محلول پاشی و سم پاشی در ساعت های صبحگاهی انجام شود.

وی تأکید کرد: باغداران مناطق کوهستانی نسبت به سم پاشی آفت سپردار آسیایی درختان میوه اقدام کرده و ضمن رعایت دوره کارنس، سم پاشی علیه آفت مگس گیلاس انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشان، یک هفته بالای40 درجه

کاشان، یک هفته بالای40 درجه