مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 09:102020-06-15دانش

نقل و انتقال دانشجویان شاهد خارج از سامانه سجاد انجام نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، سید فردین تقی زاده با اعلام اینکه فعالیت سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر از روز دوشنبه 20خردادماه آغاز شده است گفت: - مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان تاکید کرد: اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر هیچ درخواستی (نقل و انتقال دانشجویان شاهد) خارج از سامانه سجاد پذیرش نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، سید فردین تقی زاده با اعلام اینکه فعالیت سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر از روز دوشنبه 20خردادماه آغاز شده است گفت: ثبت درخواست های متقاضیان تا 20تیرماه در این سامانه ادامه دارد.

وی با اعلام اینکه ثبت درخواست دانشجویان شاهد و ایثارگر در سامانه سجاد برای دانشجویان واجد شرایط مقطع کارشناسی ورودی سال 1398 و ماقبل انجام می شود تاکید کرد: اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر هیچ درخواستی را خارج از سامانه سجاد پذیرش نمی کند.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان افزود: دانشجویانی که در سال گذشته حکم میهمانی و یا حکم مشروط داشته اند چنانچه شرط لازم را اخذ کرده باشند لازم است در سامانه ثبت نام و حتماً شرایط و وضعیت تحصیلی خود را درج کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقل و انتقال دانشجویان شاهد خارج از سامانه سجاد انجام نمی شود

نقل و انتقال دانشجویان شاهد خارج از سامانه سجاد انجام نمی شود