مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 08:202020-06-15سياسي

اشتغال روستاییان و مناطق محروم ایلام نیازمند توجه ویژه دولت است


استاندار ایلام و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور دیدار کرد.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور دیدار کرد.

قاسم سلیمانی دشتکی و دکتر فلاحی و بسطامی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با دکتر محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور دیدار و گفتگو کرد.

وی در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت مناطق محروم و عشایری استان خواستار رسیدگی و توجه بیشتر این معاونت شد و اظهار کرد: پیرو مذاکرات قبلی توافقات سه جانبه استانداری با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و بنیاد مستضعفان خواستار مشارکت بیشتر در بحث محرومیت زدایی مناطق مختلف استان بویژه شهرستان تازه تاسیس و محروم هلیلان هستیم.

استاندار ایلام به مسائل و مشکلات و توسعه روستایی استان پرداخت و گفت: مسئله اشتغال روستاییان و مناطق محروم استان نیازمند توجه ویژه دولت است و در این راستا با توجه به وظیفه خطیر و مهم معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری می طلبد نسبت به این مهم اهتمام جدی تری داشته باشد.

سلیمانی دشتکی در ادامه از دکتر امید و تیم همراه برای سفر به استان و بازدید از مناطق محروم و عشایری استان دعوت کرد و مقرر شد طی هفته های آتی این سفر انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال روستاییان و مناطق محروم ایلام نیازمند توجه ویژه دولت است

اشتغال روستاییان و مناطق محروم ایلام نیازمند توجه ویژه دولت است