مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 08:052020-06-15حوادث

استخر کشاورزی قتلگاه یزدی ها شده است


رییس سازمان اورژانس یزد از غرق شدن 9 نفر در این استان از ابتدای امسال تاکنون در این استان کویری خبر داد و گفت: استخر کشارزی بیشترین غرق شدنگان را به خود اختصاص داده و از بین شهرستان ها اردکان بیشترین تعداد غرق شدگان را در بردارد.

- ایسنا/یزد رییس سازمان اورژانس یزد از غرق شدن 9 نفر در این استان از ابتدای امسال تاکنون در این استان کویری خبر داد و گفت: استخر کشارزی بیشترین غرق شدنگان را به خود اختصاص داده و از بین شهرستان ها اردکان بیشترین تعداد غرق شدگان را در بردارد.

دکتر احمد دهقان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، از غرق شدن 9 نفر از ابتدای امسال تاکنون در یزد خبر داد و اظهار کرد: 6 نفر از افراد درگیر حادثه غرق شدگی در استان یزد فوت کردند و سه ماموریت دیگر اورژانس شامل احیای قلبی _ ریوی و سپس انتقال به بیمارستان بود.

وی با بیان این که آمار پزشکی قانونی کامل تر و شاید بیشتر باشد، گفت: آمار اعلام شده فقط مربوط به افرادی است که شامل اعزام آمبولانس به محل حادثه بوده است.

رییس سازمان اورژانس یزد، محدوده سنی غرق شدگان را بین 1 تا 60 سال و متغیر اعلام کرد و گفت: عامل سیل و استخر کشاورزی منجر به غرق شدن این افراد شده که استخر کشاورزی قربانیان بیشتری نسبت به سیل داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخر کشاورزی قتلگاه یزدی ها شده است

استخر کشاورزی قتلگاه یزدی ها شده است