مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 07:552020-06-15سياسي

بررسی طرح راهبردی توس طی روزهای آینده در شورای عالی معماری


رییس کمیسیون توسعه و بهسازی توس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: طرح راهبردی توسعه و بهسازی توس طی روزهای آینده در شورای عالی معماری و شهرسازی مجدد بررسی خواهد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیسیون توسعه و بهسازی توس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: طرح راهبردی توسعه و بهسازی توس طی روزهای آینده در شورای عالی معماری و شهرسازی مجدد بررسی خواهد شد.

مسعود ریاضی در حاشیه بازدید جمعی از اعضای شورای اجتماعی محلات در قالب سلسله برنامه های شهربان با اشاره به اهمیت طرح راهبردی توسعه و بهسازی توس اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع به صورت جدی پیگیر تصویب طرح راهبردی توسعه و بهسازی توس در شورای عالی معماری و شهرسازی هستیم.

وی اضافه کرد: هفته گذشته در این خصوص جلسه ای در تهران برگزار شد و جلسه ای دیگر نیز طی روزهای آینده برای تصمیم گیری در این باره برگزار خواهد شد که امیدواریم به نفع مردم مشهد و منطقه تاریخی توس تمام شود.

رییس کمیسیون توسعه و بهسازی توس شورای اسلامی شهر مشهد ضمن اشاره به اقدامات انجام شده از سوی مدیریت شهری در راستای توسعه و بهسازی توس بیان کرد: با توجه به وضعیت نابسامان جلوخان آرامگاه فردوسی، سامان دهی این منطقه سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و دو فاز آن در نیمه اول سال 98 به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی طرح راهبردی توس طی روزهای آینده در شورای عالی معماری

بررسی طرح راهبردی توس طی روزهای آینده در شورای عالی معماری