مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 07:252020-06-15اقتصادي

درآمد پتروشیمی به 34 میلیارد دلار می رسد


بر اساس برنامه ها در جهش سوم یعنی تا سال 1404، معادل 27 طرح به پروژه ها اضافه می شود و ظرفیت تولید به 130 میلیون تن افزایش می یابد و از این طریق نیز درآمد صنعت پتروشیمی به 34 میلیارد دلار خواهد رسید.

- مدیرعامل صنایع ملی پتروشیمی گفت: بر اساس برنامه ها در جهش سوم یعنی تا سال 1404، معادل 27 طرح به پروژه ها اضافه می شود و ظرفیت تولید به 130 میلیون تن افزایش می یابد و از این طریق نیز درآمد صنعت پتروشیمی به 34 میلیارد دلار خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهزاد محمدی امروز در نشست با اشاره به تاثیرات ویروس کرونا بر اقتصاد دنیا، اظهار کرد: براساس اعلام صندوق بین المللی پول، اقتصاد جهانی در سال 2020 سه درصد کوچک می شود که کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی با تاکید بر اینکه در کشور ما پتروشیمی نقش اصلی و رتبه اول را در تامین منابع ارزی دارد، تصریح کرد: سال گذشته قیمت محصولات کاهش یافته بود تا جایی که محصولات زنجیره بالادست بیشترین آسیب را دیدند به همین دلیل باید به سمت تکمیل و توسعه زنجیره تولید برویم.

مدیرعامل صنایع ملی پتروشیمی با بیان اینکه پتروشیمی در دوره گذار به سر می برد، گفت: ما باید از یک محصول یک خوراک به سمت یک خوراک و چند محصول حرکت کنیم تا صنعت توسعه یافته و تاب آور باشد و از برخی عدم قطعیت ها مصون شویم، لذا تلاش ما این است که توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد پتروشیمی به 34 میلیارد دلار می رسد

درآمد پتروشیمی به 34 میلیارد دلار می رسد