مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 07:202020-06-15سياسي

پیگیری مشکل مردم «برخوردار»/ مسئله بر اساس مُر قانون حل می شود


امام جمعه نورآباد با اشاره به مشکل مردم «برخوردار» در خصوص فعالیت معدن شن و ماسه در این منطقه، گفت: مسئله در حال پیگیری است و مردم نیز بر انجام پذیرفتن مُر قانون تاکید دارند.

- نورآباد- امام جمعه نورآباد با اشاره به مشکل مردم برخوردار در خصوص فعالیت معدن شن و ماسه در این منطقه، گفت: مسئله در حال پیگیری است و مردم نیز بر انجام پذیرفتن مُر قانون تاکید دارند.

حجت الاسلام علی اکبر جمیاری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت منطقه برخوردار و فعالیت معدن شن و ماسه در این منطقه، اظهار داشت: این مسئله به هیچ وجه یک مسئله سیاسی نبود.

مردم منطقه برخوردار خود را وابسته به نظام می دانند وی با تاکید بر اینکه هر کسی این حرف را بزند محکوم است و در حق مردم برخوردار و حتی شهرستان دلفان ظلم محسوب می شود، عنوان کرد: مردم منطقه برخوردار مردمی بسیجی و ولایی بوده و در تمام عرصه های انقلابی حضور فعال داشته اند.

امام جمعه نورآباد با تاکید بر اینکه این منطقه شهدا و جانبازان فراوانی داشته است، افزود: مردم منطقه برخوردار خود را وابسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می دانند و برخی از شبکه های معاند مسئله را طور دیگری نشان می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مشکل مردم «برخوردار»/ مسئله بر اساس مُر قانون حل می شود

پیگیری مشکل مردم «برخوردار»/ مسئله بر اساس مُر قانون حل می شود