مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 07:152020-06-15اقتصادي

نظارت بر اماکن عمومی در زنجان تشدید می شود


استاندار زنجان، بر تشدید نظارت بر اماکن عمومی و هتلها در استان زنجان تاکید کرد و گفت: برخی از واحدهای صنفی و شهروندان پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند.

- فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار مهر بر تشدید نظارت از اماکن و هتل ها در استان زنجان تاکید کرد وگفت: در راستای قطع زنجیره بیماری کرونا باید بازرسی ها با دقت بیشتری انجام شودو اکیپ های نظارتی در استان تشدید شود.

وی اظهار کرد: با برداشته شدن محدودیت ها و بازگشایی برخی از واحدهای صنفی و شهروندان پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه اصناف و سازمان صنعت و معدن استان نظارت جدی از هتل ها داشته باشند، گفت: در هتل ها و تالارها مراسم عقد و عروسی برگزار می کنند بدون اینکه نظارت خاصی از فعالیت این واحدها باشد و در عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی باید این واحدها جریمه شوند.

حقیقی تاکید کرد: هر گونه خسارتی که در این مجلس به مردم وارد شود باید جریمه لازم را صاحب واحد پرداخت کنند و ظرفیت تمام تالارها نباید بیشتر از 50 درصد باشد.

وی گفت: شهرداری ها و فرمانداری ها نسبت به رعایت بهداشت در اتوبوس ها نهایت تلاش لازم را بکنند و در غیر این صورت دوباره محدودیت ها اعمال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر اماکن عمومی در زنجان تشدید می شود

نظارت بر اماکن عمومی در زنجان تشدید می شود