مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 07:102020-06-15سياسي

مطالعات طرح ساماندهی سواحل و جنگل ها به پایان رسید


مدیرکل دفتر مطالعات آموزش گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت: مطالعات طرح ساماندهی سواحل و جنگل ها با هدف حفظ جایگاه گردشگری پایدار و حفاظت از جنگل ها و سواحل به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس، زاهد شفیعی مدیرکل دفتر مطالعات آموزش گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره طرح ساماندهی سواحل و جنگل ها اظهارداشت: براساس تکلیف قانونی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در بند (ب) ماده 100 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه کشور، برای تدوین طرح ساماندهی گردشگری جنگل های البرز و زاگرس شمال و غرب کشور اقدامات لازم صورت گرفت.

وی افزود: معاونت گردشگری مطالعات این طرح را با استفاده از ظرفیت کارشناسان داخلی و همکاری مراکز علمی دانشگاهی در قالب چارچوب سیاستگذاری، مدیریت و حفاظت از جنگل ها و سواحل کشور با رویکرد گردشگری تهیه و برای سیر مراحل تصویب ارسال کرده است.

شفیعی بیان داشت: از جمله ویژگی های مهم این طرح  حفظ جایگاه گردشگری پایدار از طریق ارتباط و تعامل با ذینفعان و جوامع میزبان در هنگام تدوین و اجرای طرح های توسعه در مناطق طبیعی ساحلی و جنگلی و تعیین نقش و وظایف هر کدام از دستگاه ها برای حمایت از جایگاه و حقوق گردشگری در بهره برداری از سواحل و جنگل ها با رعایت اصول توسعه پایداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات طرح ساماندهی سواحل و جنگل ها به پایان رسید

مطالعات طرح ساماندهی سواحل و جنگل ها به پایان رسید