مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 06:402020-06-15فرهنگي

نمایش اتوبان سکوت به بخش نهایی جایزه بزرگ سرو راه پیدا کرد


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: نمایش اتوبان سکوت اثر تولیدی حوزه هنری کردستان به بخش نهایی جشنواره بزرگ تئاتر سرو راه پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین مرادی ظهر امروز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: اتوبان سکوت به نویسندگی و کارگردانی یونس صحرا رو همراه با 44 اثر دیگر به بخش نهایی جشنواره بزرگ تئاتر سرو راه پیدا کرد.

امین مرادی ادامه داد: اتوبان سکوت اثر نمایشی تولید شده حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان است که در سال 97 در جشنواره تئاتر استانی وتار به عنوان اثر برگزیده انتخاب شده و جوایز اصلی این جشنواره را به خود اختصاص داده بود.

وی گفت: بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره تئاتر بزرگ سرو، در مجموع بیش از 270 اثر از سراسر کشور به این دوره از جشنواره ارسال شده بود که در نهایت 45 اثر از جمله اتوبان سکوت به بخش نهایی آن راه پیدا کرده اند.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان بیان کرد: قطب الدین صادقی، حسین پاکدل و مهرداد رایانی مخصوص سه داور بخش نهایی انتخاب آثار هستند و قرار است که از میان 45 اثر رسیده، آثار برتر از طریق فیلم های ارسالی مورد ارزیابی قرار گیرند.

وی یادآور شد: نخستین دوره جایزه بزرگ سرو برای نخستین بار در کشور و در بخش های نمایشنامه، کارگردانی، بازیگری مرد و بازیگری زن، طراحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش اتوبان سکوت به بخش نهایی جایزه بزرگ سرو راه پیدا کرد

نمایش اتوبان سکوت به بخش نهایی جایزه بزرگ سرو راه پیدا کرد