مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 05:052020-06-15سياسي

چاره ای به جز اتمام طرح بهشت آباد و کوهرنگ سه نداریم


دبیر شورای هماهنگی تشکل های زیست محیطی استان اصفهان گفت: دلیل خشکی زاینده رود این است که پیش از تامین منابع آبی، مصارف آب انجام شده است، بنابراین امروز چاره ای به غیر از اجرا و اتمام طرح بهشت آباد و تونل سوم کوهرنگ نداریم.

- ایسنا/اصفهان دبیر شورای هماهنگی تشکل های زیست محیطی استان اصفهان گفت: دلیل خشکی زاینده رود این است که پیش از تامین منابع آبی، مصارف آب انجام شده است، بنابراین امروز چاره ای به غیر از اجرا و اتمام طرح بهشت آباد و تونل سوم کوهرنگ نداریم.

حشمت الله انتخابی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت تامین حقابه تالاب گاوخونی، اظهار کرد: باید توجه داشت که نیاز آبی رودخانه و تالاب بعد از شرب، مقدم بر مصارف کشاورزی و صنعت است و تامین حقابه زیست محیطی وظیفه تمام زیستمندانی است که در این حوضه زندگی می کنند.

وی تاکید کرد: متاسفانه امروز حتی کشاورزان نیز نسبت به حقابه زیست محیطی زاینده رود و تالاب توجهی نمی کنند و اگر آبی به این منظور رها شود، در مسیر رودخانه برای مصارف دیگر برداشت می شود و به نظر می رسد امروز دستگاه های مرتبط قدرت لازم را برای برخورد با برداشت کنندگان آب از این حوضه را ندارند.

دبیر شورای هماهنگی تشکل های زیست محیطی استان اصفهان با اعتقاد بر اینکه این ضعف تنها مربوط به یک دستگاه نیست، گفت: در وهله نخس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاره ای به جز اتمام طرح بهشت آباد و کوهرنگ سه نداریم

چاره ای به جز اتمام طرح بهشت آباد و کوهرنگ سه نداریم