مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 05:002020-06-15سياسي

کمک مؤمنانه؛ رزمایش «همدلی و احسان 2» توسط ستاد اجرایی فرمان امام در کرمان


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان کرمان از اجرای مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان در کرمان خبر داد و گفت: در همین راستا 45 هزار بسته پروتیینی بین افراد آسیب دیده از بیماری کرونا اهدا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدعلی روح اللهی صبح امروز 26 خرداد ماه در جمع خبرنگاران از آغاز رزمایش همدلی و احسان 2 از تیرماه در استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: 45 هزار بسته پروتیینی کمک مومنانه میان افراد آسیب دیده از بیماری کروناویروس اهدا می شود.

وی ابراز داشت: کمک های ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در جریان بیماری کرونا شامل اقدامات جلوگیری از شیوع تا کمک به افراد آسیب دیده از این موضوع انجام شد.

روح اللهی افزود: در استان کرمان و بحث کمک های ستاد اجرایی فرمان امام، تمام مکان هایی که به نوعی باید با ما همکار و همراه میبودند، حاضر شدند، تمام کمک های ستاد در استان ها با محوریت نمایندگان ولی فقیه است و همکاری های همیشه مجموعه سپاه، بسیج، گروه های جهادی، خیریه ها، سمن ها و فعالان اجتماعی را داریم.

   وی خاطرنشان کرد: از دلایل موفقیت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) به جهت ارائه خدمات همراهی گروه های همراه است و با فراخوانی که به گروه ها دادیم اقدامات اولیه برای تهیه پارچه ماسک و گان انجام شد و با استفاده از امکانات در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مؤمنانه؛ رزمایش «همدلی و احسان 2» توسط ستاد اجرایی فرمان امام در کرمان

کمک مؤمنانه؛ رزمایش «همدلی و احسان 2» توسط ستاد اجرایی فرمان امام در کرمان