مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 05:002020-06-15سياسي

اختصاص گام سوم کمک های مومنانه به حمایت از زندانیان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: حل تمام مشکلات و معضلات خانواده های نیازمند به تنهایی از توان دولتمردان خارج بوده و لازم است تا سازمان های خیریه و مردم نهاد همچون موسسه آبشار عاطفه ها به کمک و یاری دولت در حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه بیایند .

- ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: حل تمام مشکلات و معضلات خانواده های نیازمند به تنهایی از توان دولتمردان خارج بوده و لازم است تا سازمان های خیریه و مردم نهاد همچون موسسه آبشار عاطفه ها به کمک و یاری دولت در حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه بیایند .

حبیب الله خجسته پور در دیدار با مسئول امور شعب موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در استانداری سمنان با قدردانی از اقدامات مسئولان و خیران موسسه آبشار عاطفه ها اظهار کرد: با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی و تنگناهای پیش روی دولت بواسطه ی تحریم های ظالمانه ، بی تردید حل تمام مشکلات و معضلات به تنهایی از توان دولت خارج است و لذا انتظار می رود که سازمانهای خیریه و مردم نهاد در این بخش به کمک و یاری دولت در حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه بیایند .

وی با اشاره به گستره ی فعالیت های سازمان های مردم نهاد و موسسات خیریه در سطوح شهرستانی، استانی ، ملی و بین المللی گفت: موسس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص گام سوم کمک های مومنانه به حمایت از زندانیان

اختصاص گام سوم کمک های مومنانه به حمایت از زندانیان