مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 05:002020-06-15اقتصادي

350 تن مرغ منجمد رایگان میان خانوارهای نیازمند توزیع می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از توزیع 350 تن مرغ منجمد رایگان میان خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در آینده نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، محمد دره وزمی در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان کردستان، گفت: در سطح کشور 350 تن سهمیه مرغ منجمد به استان اختصاص داده اند که باید میان خانوارهای تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد بصورت رایگان توزیع شود.

وی افزود: از این میزان سهمیه تخصیص یافته مرغ به استان 261 تن سهمیه کمیته امداد و 86 تن نیز سهمیه سازمان بهزیستی است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه هم اکنون قیمت مرغ در سطح بازار 12 هزار و 790 تومان است، اظهار داشت: کشتارگاه های مرغ استان با توجه به افزایش دستمزدها و دیگر هزینە ها در خواست افزایش هزینە کشتار را دارند کە این هزینە از کیلویی 350 تومان در اسفند ماە بە 500 تومان افزایش یافت.

درە وزمی در ادامە سخنان خود بە ضرورت دایر کردن مراکز فروش مستقیم در استان اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد مراکز عرضه مستقیم محصولات باغی و کشاورزی در سطح استان ضروری است.

وی یکی از دلایل گرانی محصولات باغی و کشاورزی در استان را نبود مراکز عرضه مستقیم عنوان کرد و یادآور شد: در نبود مراکز عرضه مستقیم، محصولات به می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

350 تن مرغ منجمد رایگان میان خانوارهای نیازمند توزیع می شود

350 تن مرغ منجمد رایگان میان خانوارهای نیازمند توزیع می شود