مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 04:552020-06-15اجتماعي

مشارکت 520 دانش آموز بانیاز ویژه در یازدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت


رییس آموزش وپرورش استثنایی کردستان گفت : مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانش آموزان با نیازهای ویژه به صورت مجازی برگزار شد.

- خلیل رنجبر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت با شرکت 520 نفر از دانش آموزان با نیاز ویژه دختر و پسر دوره های تحصیلی ابتدایی، متوسطه پیش حرفه ای و حرفه ای به صورت مجازی برگزار شد.

وی گفت: مسابقات قرآن و عترت دانش آموزان با نیازهای ویژه استان برای پنج گروه دانش آموزان دارای آسیب بینایی، آسیب شنوایی، نیاز ویژه ذهنی، معلول جسمی حرکتی و اُتیسم برگزار شد.

وی با اشاره به رشته های این مسابقات قرآنی بیان کرد: مسابقات قرآن و عترت در پنج رشته انشای نماز، اذان پسران، حفظ قرآن، روخوانی قرآن و احکام از تاریخ  13 اردیبهشت ماه تا 25 خردادماه جاری از طریق مدارس مجازی برگزار شد.

تأکید بر ضرورت و گسترش فرهنگ قرآنی بین دانش آموزان با نیازهای ویژه  رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان با تأکید بر ضرورت و گسترش فرهنگ قرآنی بین دانش آموزان با نیازهای ویژه خاطر نشان کرد: از این تعداد شرکت کننده 34 دانش آموز با نیاز ویژه دختر و پسر بعنوان نفرات برتر برگزیده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 520 دانش آموز بانیاز ویژه در یازدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت

مشارکت 520 دانش آموز بانیاز ویژه در یازدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت