مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 04:252020-06-15پزشكي

راهنمای پیشگیری از کرونا در بخشهای مختلف به دانشگاهها ابلاغ شد


مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از ابلاغ راهنمای پیشگیری و کنترل بیماری کووید 19 –(کرونا ویروس) در بخش های مختلف دانشگاهها به روسای دانشگاه خبر داد.

- مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از ابلاغ راهنمای پیشگیری و کنترل بیماری کووید 19 –(کرونا ویروس) در بخش های مختلف دانشگاهها به روسای دانشگاه خبر داد.

منصوره سادات صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر از ابلاغ راهنمای پیشگیری و کنترل بیماری کووید 19 –(کرونا ویروس) در بخش های مختلف دانشگاه به روسای دانشگاه ها خبر داد.

وی ادامه داد: اخیرا راهنمای جامعی توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تهیه و ارائه شد که دانشجویان مراکز بهداشت منطقه یک به ویژه چند دانشگاه تهران، صنعتی امیرکبیر، تربیت مدرس و شهیدبهشتی این راهنما را در قسمت های مختلف از جمله خوابگاه و تغذیه که برای ما مهم تر بود، کامل تر کردند.

مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: در تمام قسمت ها دستورالعمل ها مشخص است به عنوان مثال اگر قرار باشد بخشی در دانشگاه بازگشایی شود، باید تمام دستور العمل های مربوط به آن بخش رعایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای پیشگیری از کرونا در بخشهای مختلف به دانشگاهها ابلاغ شد

راهنمای پیشگیری از کرونا در بخشهای مختلف به دانشگاهها ابلاغ شد