مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 04:202020-06-15بين الملل

نزاع بر سر تندیس ها در اروپا


در آمریکا و اروپا تندیس های شخصیت هایی که به طرفداری از نژادپرستی متهم هستند، پایین کشیده می شود و راست گرایان افراطی و هولیگان ها هم در لندن به طرفداری از این تندیس ها تظاهرات کردند.

- در آمریکا و اروپا تندیس های شخصیت هایی که به طرفداری از نژادپرستی متهم هستند، پایین کشیده می شود و راست گرایان افراطی و هولیگان ها هم در لندن به طرفداری از این تندیس ها تظاهرات کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز شنبه، 22 خرداد شهر لندن شاهد تظاهراتی بی سابقه بود.

صدها تن از راست گرایان افراطی و هولیگان ها در میدان پارلمان پایتخت بریتانیا گردآمده بودند تا به گفته خودشان از آثار تاریخی جنگی کشورشان در برابر تخریب از جانب مخالفان نژادپرستی دفاع کنند.

در گزارشی که اشپیگل آنلاین روز یکشنبه از این گردهمایی منتشر کرد، چند تن از تظاهرکنندگان در باره حرکت های اعتراضی روزهای اخیر صحبت کرده اند.

اعتراضات خیابانی سه هفته اخیر تنها مختص لندن نیست، بلکه پیامد کشته شدن جورج فلوید، شهروند سیاه پوست آمریکایی در عملیات خشونت آمیز یک مامور پلیس سفیدپوست هستند که در شماری از کشورهای دو قاره آمریکا و اروپا برگزار می شوند.

معترضان خواهان برچیدن تمامی نمادهای نژادپرستی هستند و در این راستا مجمسه ها را یا با رنگ و وسایل دیگر تخریب می کنند یا آنها را پایین می کشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزاع بر سر تندیس ها در اروپا

نزاع بر سر تندیس ها در اروپا